11 maj Rekrutacja – Dyrektor Wydziału Elektrycznego
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Dyrektor Wydziału Elektrycznego
Miejsce pracy: Włocławek
Główne zadania realizowane na stanowisku:
W zakresie działu produkcyjnego:
- zapewnienie właściwej realizacji funkcji Spółki w obszarach: techniki, rozwoju, utrzymania ruchu i produkcji,
- współodpowiada za zawartość merytoryczną i wyniki krótko i długoterminowych budżetów Spółki,
- nadzoruje całokształt działalności w zakresie produkcji, usług, projektów w obszarach zarządzanych przez Kierowników/Mistrzów,
- współdecyduje o kierunkach rozwoju i ich realizacji,
- zapewnia nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i inwestycji, konserwacji oraz serwisów instalacji produkcyjnych,
- sprawuje nadzór nad właściwym planowaniem, rozliczaniem oraz realizacją budżetu inwestycyjnego oraz remontowego,
- zapewnienia prawidłowe, zgodne z wymogami ustawy o dozorze technicznym funkcjonowanie urządzeń pod dozorowych
- nadzoruje zapewnienie właściwego rozmieszczenia i wykorzystania środków trwałych,
- zabezpiecza potrzeby transportowe Wydziału, za który jest odpowiedzialny,
- nadzoruje stan BHP i przestrzeganie przepisów i zasad BHP i p.poż. przez podległych mu pracowników.
W zakresie techniczno – handlowym:
- tworzenie strategii sprzedaży i działań marketingowych, planowanie, organizowanie, kierowanie i monitorowanie zarządzanego pionu w celu zwiększenia obrotów firmy i jej pozycji na rynku,
- zapewnienie właściwej realizacji funkcji Spółki w obszarach: sprzedaży, handlu, zaopatrzenia, marketingu, techniki.
- współodpowiada za zawartość merytoryczną i wyniki krótko i długoterminowych budżetów Spółki.
- tworzenie standardów i procedur związanych z procesami sprzedaży i zakupami,
- dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby rynku, klienta, cenniki, rodzaj i znaczenie konkurencji,
- nadzór nad przygotowaniem ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe,
- nadzór nad pozyskiwaniem, przygotowaniem i realizacją, projektów, zleceń sprzedaży, usług,
- negocjacja umów w zakresie posiadanych uprawnień,
- poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych,
- nadzór nad wdrażaniem nowych usług i produktów,
- współpracuje z wszystkimi pionami w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
- współudział w stanowieniu i realizacji kierunków rozwoju i polityki jakości, środowiskowej i BHP Spółki,
- udział w planowaniu inwestycji i zakupów dóbr gotowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia inżynieryjnego o profilu elektrycznym
- co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobrej znajomości obsługi komputera, pakietu MS Office,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- samodzielności i odpowiedzialności,
- wysokich umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności pracy w zespole,
- zdolności organizacyjnych i umiejętności kierowania zespołami ludzkimi,
- umiejętności podejmowania decyzji pod presja czasu,
- umiejętności negocjacji
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pracę w młodym zespole,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji do dnia 31.05.2016 roku podając w temacie wiadomości nazwę stanowiska na adres:
b.reczyk@apex-elzar.pl
Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W ofercie prosimy umieścić klauzulę „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm. )”
No Comments